You are my true love ...

Blog Me Tag Past Links

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemTitle$> @ <$BlogItemDateTime$>♥ > <$BlogItemCommentCount$>Hugs~

<$BlogItemBody$>

Friday, 27 July 2012

semua nk raya kan

Hari ini aku rasa gembira tk tau knpa  semua nk tau tk lagi beberapa hari lagi nk raya tk sabar tau tapi misi aku tk siap lagi aku nk raya mcm mna ye dah la kena raya 2 hari je korang tk pelah kalau raya bnyk hari pon :( aku sedih lah sbb raya kedua aku kena piu kl bkn kandang lembu . kuala lumpur la mk aku dok tengah sibuk pasal UPSR aku ni hehehehe tapi tk per kalau mk kiter semua nk paksa kiter sbb kn nk periksa dah .SABAR  jela dina kn  dina .dina tlg beritahu kpd meraka yg ada blogger suruh dia add aku tau .BYE CEMUA I LOVE U ALL.

1 comment:

  1. harap cemua bubuh coment tau jgn tk letak comment kalau tidak kena cemua org.alalala sajer la nk lawak pon tk blh ka

    ReplyDelete