You are my true love ...

Blog Me Tag Past Links

<$BlogDateHeaderDate$>
<$BlogItemTitle$> @ <$BlogItemDateTime$>♥ > <$BlogItemCommentCount$>Hugs~

<$BlogItemBody$>

Friday, 27 July 2012

UPSR 2012

nk fikir mcm mna nk jawab periksa minggu depan dan saye takut untuk mendengar semua markah yang trial baru2 ni jer takutnyer rasanyer yg paling takut bi kalau salah bnyk kena bedai ngan ayah saye takut mendengarnyer"ya,allah bagilah aku mendapat 4a 1b  ya allah aku memohon ya allah dan tujukkan lah hiday mu ya alllah yg lagi maha pengasih dan penyayang "amin kalau nk doa mcm kena solat dulu baru boleh meminta doa tau semua rakan 2 saye yg dekat2 mne pon tak per juga asalkn boleh buka puasa alamak masuk bab lain kantoi lah saye dengan kwn2 saye nnti.SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN .ahlan wasahlan ya ramadhan.saye harap semua kwn2 saye kat luar saye nk 1 bln ni nk tengok awak semua puasa penuh  nnti dpt duit raya .nanti raya mai umah saye ada buat rumah terbuka mai tau jgn tk mai pulak tau ni alamat saye 13,JLN BERTAM PERMAI,TMN BERTAM PERMAI,13200 KEPALA BATAS, PULAU PINANG .bye nnti kiter jumpa lagi tau.lagi satu perkara kalau mai umah saye masa raya dpt duit raye sape tk mairugi ada kuih-muih yg sedap sgt. :p

No comments:

Post a Comment